Langosi cu branza



- reteta de pe forumul culinar.ro

Dificultate: usor
Timp necesar: 1 1/2 ora
Ingrediente:
500 g faina
25 g drojdie proaspata (sau 10 g uscata)
1 lingurita zahar (eu am folosit zahar brun)
1 lingurita sare
1 lingura ulei de masline
300 - 325 ml apa calduta
200 g branza telemea pentru umplut (eu am folosit feta)
150 - 200 ml ulei pentru prajit


Preparare:
Se amesteca drojdia cu zaharul si cu 5-6 linguri de apa calduta, apoi o lasam 5 minute. Peste faina cernuta adaugam uleiul de masline, sarea si drojdia.


Amestecam bine cu o lingura de lemn, turnand treptat si apa ramasa.


Punem mixerul in functiune (cu paletele pentru framantat) si amestecam aluatul cateva minute, la viteza mica.

Rezulta un aluat destul de moale. Asa si trebuie - nu mai este necesar sa adaugati faina.

Acoperim cu o punga (sau cu un prosop de bucatarie curat) si lasam la loc caldut, ferit de curent, 40-45 minute. Intre timp radem branza. Dupa trecerea celor 45 de minute aluatul arata asa:

Pregatim o farfurie pe care o ungem cu ulei. Cu mana unsa cu ulei rupem bucati din aluat, intindem pe farfurie si umplem cu branza.


Prajim in ulei incins, la foc mediu. Le scoatem pe hartie absorbanta. Mie mi-au iesit 7 bucati.


Pofta buna!


Util: Le mai putem umple cu: feta si marar, varza calita, ciuperci calite cu ceapa, mozzarella si busuioc . . . si pentru iubitorii de dulciuri - cu nutella.