Hamburger de vita



Dificultate: usor
Timp de preparare: 1 ora
Ingrediente pentru 3 persoane:
- pentru chiftele
350 g carne tocata vita
1 buc ceapa
1 felie paine inmuiata in lapte (doar miezul)
2-3 linguri apa minerala
1 lingurita mustar
1 lingurita ketchup
sare, piper, alte condimente (cimbru, boia)
- pentru asamblare
3 chifle - eu nu am avut, am folosit altceva
3 frunze salata
2 buc rosie
1 buc ceapa mica taiata rondele
mustar, ketchup
Mod preparare:
Se toaca ceapa marunt si se pun intr-un vas alaturi de carnea tocata, miezul de paine, mustar, ketchup si condimente. Compozitia se amesteca si se pune la rece timp de o jumatate de ora.


Amestecul se imparte apoi in parti egale si se modeleaza in forma de chiftea de hamburger - pentru aceasta eu am folosit o cana.
Se ung cu ulei si se pun pe gratar. De asemenea ii mai puteti face in cuptor, intr-o tigaie de teflon sau pe gratar de fonta, pe aragaz, asa cum am procedat eu.
Cand s-au rumenit, fiecare chiftea se pune intr-o chifla, pe o frunza de salata verde, apoi mustar.


Deasupra se pot pune felii de rosie, rondele de ceapa si ketchup.
Serviti alaturi de cartofi prajiti. Pofta buna!


Util: Puteti face chiftelele de hamburger si din carne de pui sau amestec de vita si porc, iar la asamblare puteti pune si rondele de castraveti murati.